Alla inlägg den 24 november 2010

Av Maria Petranyi - 24 november 2010 17:22

Okej.. jag får väl ta och skriva ett inlägg dååå!

Har tänkt på att byta tillbaka till Blogg.se FASTÄN jag hatar den skiten, men det är på den bloggen jag bloggat jämt så det är konstigt att blogga på en annan plus att där har jag en fin design men här vet jag inte ens hur man fixar en!

Va tycker ni, ska jag byta eller inte?

Det är många som sagt och klagat, "skriv på din blogg" - "du är sämst på uppdatera din blogg maria!" etc

Jag vet att jag är dålig och att jag kanske borde skriva för er som tycker det är intressant, men jag vet inte alltid vad jag ska skriva om och då blir det inget inlägg alls. Men nu ska ni nog allt få läsa!

Idag har jag också gått 20 fulla veckor av graviditeten (hela graviditeten räknas som 40 veckor) Så jag har gått halva tiden! känns skönt men det börjar närma sig sakta men säkert! Lilla Amelia mår jätte bra så inget att oroa sig över, det känns grymt.

I söndags så hade min älskling bandy match i hölö emot Torshälla. Efter det åkte jag med min kusin och hennes pojkvän till södertälje och på radion spelades "Release me - Agnes" klart jag hört den förut, och inte bara en gång! Men det va då jag registrerade att den va ju fan bra. Så sitter och lyssnar nu på den haha

Hmm.. va ska jag skriva mera då ? Äsh det får va bra här! Ha det bra mina vänner     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards